Mijn nieuwe favoriete boek



Drie jaar heeft dit boek naast mijn bed gelegen. Ik kwam nooit verder dan de eerste 10 pagina's. Nu ben ik blij dat ik het niet eerder heb gelezen. Want nu was precies het juiste moment.

Voor iedereen die lichtelijk in mineur is en last heeft van een laatste restje winterdepressie: lees dit boek! Het maakt je aan het lachen, ontroert je, bezorgt je een hoop handige weetjes en helpt met het relativeren van je eigen sores.

In Extreem luid & ongelooflijk dichtbij spreekt de kleine Oskar Schell, die een
raadsel probeert op te lossen dat zijn in het WTC gestorven vader
heeft nagelaten. Oskars verhaal wordt afgewisseld met de brieven
van zijn grootmoeder, die vertelt over het mislukken van haar
huwelijk, en van zijn grootvader, een overlever van het
bombardement op Dresden in 1945.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten